Pages

17 Ağustos 2009 Pazartesi

Nur Topu Gibi Bir...............

Nur topu gibi bir.......aman Allahım dedim o ne yoksa üçüncümü,bünye dayanmaz diyecektim ki,MİM miş :)Sevgili Kutucuğum ansızın mimlemiş beni :)

1- Neden blog yazarsınız?
Hamile kaldığımda,çevremde pek bilgi alabileceğim ikiz annesi bulamadım,kimsede birşey anlatmıyordu,yazamaya başlamamın ana nedeni buydu,hamile ve yeni ikizannelerine daha onlar sormadan,bakın şunlar işinizi kolaylaştırır diyebilmekti :).Arşive bakarsanız orada ikizannelerinin işine yarayacak bilgiler vardır.Sonrada biraz ikiz aşklarımdan bahsetmekti amaç.

2- Son zamanlarda vakit ayıramadığınız bir uğraş?
Hangisin saysam ki :),o kadar çok ki :) ,saçımı taramak mesela :)

3- Hayatınızda iyi ki yapmışım dediğiniz 3 şey?

İyi ki Sağlık alanını bırakıp,teknik alana kaymışım.
İyi ki çıkma teklifini kabul etmişim,ehe ehe artık eşimsin,kaçarın yok :)
İyi ki o köydeki çocuklara yardım elinin uzatılmasına ön ayak olmuşum..

4- Mutfakta en sevdiğiniz uğraş?
Çalan müzik eşliğinde,kek yapmak.
Birde,büyükablam yemek yaparken,mutfakta onun etrafında dolanıp,doğradığı herşeyden biraz yemek,soğan,domates..vb :)

5- En sevdiğiniz üç yemek?
Bamya :),tabiki annemin yaptığı,ekşili ekşili
Kısır
ve yine annemin makarnası,yok böyle bir tat ve koku.

6-Giyim konusunda abarttığınız eşya?
Siyah bluz.

7- Çocuklarınıza nasıl hitab edersiniz?
Aşklarım,civcikler :)

8- Sizi anlatan bi resim?
İşte ben ve civciklerim :)

Veeee Mim,KapkaraCamdanKelebek'e gidiyor :)

1 yorum:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...