Pages

15 Mayıs 2009 Cuma

CUMA ları sevmem için "10" neden

1.İş çıkışı,hala gökyüzünde parıldayan güneşin bize gülümsediğini,çimenlerin yeşilinin güzelliğini gördüğümüz için,2.Güneşin güzelliğine kaptırıp kendimizi sahile vurduğumuz için, 3.Denizde akıp giden balıkçı teknelerini ve onların takipçisi martıları doyasıya seyredebildiğimiz için, 4.Deniz kenardında keyif yapan kedilerle karşılaşmamızı sağladığı için, 5.Balıkçıların sabrını makinama taşıdığı için,

6.Telefonumun aniden çalıp,annemin beni aradığını görürgörmez,yüzümde gülümseme belirdiği için,
7.Eşim ve bebeklerimle başbaşa güzel saatler geçirdiğimiz için,


8.Dışarda esen tatlı meltemin ve limanın beni tatil köyündeymiş havasına soktuğu için,
9.Ömrün geçtiğini,geçen bu ömüre güler yüzle geçirmem gerektiğini farkettirdiği için,10.kocaman bir patates kızartmasını acısosa batırarak bir çırpıda mideye indirdiğim için,
seviyorum ben bu CUMA ları.....
sizede güzel cumalar diliyorum.

2 yorum:

  1. her cumaniz anlattiginiz gibi kalsin o tatlilikla... benimde en cok sevdigim gun cumadir... slmlar, medinem

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler,CUMA lar olmasa ne yaparadık :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...