Pages

21 Nisan 2009 Salı

Ürün Tavsiyesi"Buharlı Sterilizator"

Sterilizator,bence gerekli.İkizleriniz varsa,zaman önemli çünkü,kaynatmayla uğraşmak zor.
Benim kullandığım model Weewell ın buharl sterilizatörü.

Bebeklerim 6.ayına gelinceye kadar,kaşıklarını,emziklerini,biberonlarını,süt sağma pompasının parçalarını sürekli steril ettim.Emzikleri hala steril ediyorum.
Kullanımı kolay,sıcak su koyarsanız 3 dak.steril ediyor.Hazneside geniş,ikiz bebek olunca,kullandıkları malzemeler çok tabi:)


Tavsiye derim.

Not:Hafizeciğim senin için ekledim.

2 yorum:

  1. özgecim bir bloğunun olduğu gözümden kaçmış arkadaşım))geldim sayfana gezindim.ikizler çok şekerler maşllh.hele gazete keyfine bayıldım))sağlık ve huzur içinde büyüsünler..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Leyya,bu arada cantam süper...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...