Pages

25 Nisan 2009 Cumartesi

Kırmızı Kurdalenin Sırrı yazıma istinaden "Lohusa Taçları"

Daha önceki bir yazımda bahsetmiştim,doğum yapan kadının başına neden kırmızı kurdale bağlanır yada neden kırmızı taç takılır diye;

işte nedenini anlattığım sayfa;

"Hani doğum sonrası fotoğraflarda yada filmlere doğum yapan kadının başında mutlaka kırmızı bir band vardır.Bu kırmızı band/kurdela nın yeni doğum yapan kadının,lohusanın başında olmasının bir nedeni vardır,kırmızı canlı bir renktir ve insan üzerinde kırmızı herhangi bir şey bulundurduğunda kendini daha enerjik hisseder.Doğum sonrası annenin yaşayacağı yorgunluğu,kaybettiği enerjiyi toplamasına yardımcı olur.Çünkü;kırmızı renk çevreden enerji toplayan bir renktir. Bu nedenle doğum çantası hazırladığınızda veya doğuma giderken,doğum sonrası üzerinde bulundurmak için kırmızı bir şey mutlaka alın yanınıza,kırmızı gecelik,kordela,hırka,fular gibi...."

Ve işte,yeni doğum yapacak anne adaylarına,bilundesign lohusa taçları yapmaya başlamış ilgilenen arkadaşlar için;


http://bilundesign.blogspot.com/ ziyaret etmelerini öneririm.

Sevgiler.

6 yorum:

  1. Bu anlamını bilmiyordum, ne kadar mantıklı.. Hep derler ki 'al basmasın'. Merak ederdim, takmayıp da al basan var mı? Al nasıl basıyorsa bi'de :)
    Çok teşekkürler bilgilendirme için. Ne de olsa dediğin gibi artık 'lohusa tacı' da yapıyorum. Bunu bilmem lazımdı ;)
    Ayrıca bana bu yazında yer verdiğin için çok ama çok teşekkür ederim. Çok mutlu ettin beni.
    İkizlerini allah nazarlardan saklasın, maşallah onlara..

    Çok çok sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler Bilun.

    YanıtlaSil
  3. Bende hep merak ediyordum kirmizi kurdale ne anlama gelir diye,bu yaziyi okuduktan sonra biliyom.

    YanıtlaSil
  4. bende çok merak etmiştim bu kırmızı kurdelenin sırrını ama hiç bu şekilde düşünmemiştim.eski bi adet deyip geçecektim mama sizin kiiiii çok mantıklıııııı teşekkürler beni aydınlattığınız içinnnnnn .

    YanıtlaSil
  5. Bu eski bir gelenektir.. doğum yapan bayanın annesi kızına takar, bebeğin de olsa sen hala benim küçük kızımsın anlamında. Malesef bizim milletimiz anlamını bilmeden takıyor. Anneanne torununa hediye getirirken kızınada bir sepet hazırlar. Bunun içinde "küçük" kızına parfüm gecelik kurdale ic çamaşırı gibi şeyler koyar :) benim annemde ablamda yapmıştı

    YanıtlaSil
  6. Ben bu tür seylere inanmiyorum biri kuyuya tas atmis herkez onu uyguluyor ben iki cocuk dünyaya getirdim ve takmadim Allah ima sükürler olsun birseyde olmadi nazari yada cini bir kirmizi kumas parcasimi kurtarcak buna inanmiyorum ben Allaha inaniyorum ve Allahimdan yardim diliyorum bir kumas parcasindan degil bence bu kirmizi kurdale bir gösteris bakin ben dogum yaptim gibi cok sacma inanmiyorum ama tabiki takanlarida kinamiyorum kendileri bilir ama üzülüyorum bu tür seylere inandiklari icin kurdaleden nazar boncugundan büyük Allah var bukadar arkadaslar

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...