Pages

13 Nisan 2009 Pazartesi

Biberon Mevzuuu....


Doğum izni bitip,işe başlayınca,hazır süt kaynağıda artık evde olamayacığına göre,görev artık biberonuna düşmüştü.
Eee 6 .aya kadar bebekler biberonla hiç tanışmamışlardı,büyüklerim sık sık,"aman sakın biberona alıştırma, emmeyi bırakırlar" uyarılarını fazla dikkate alıp,hiç biberonla tanıştırmamıştım bebeklerimi.Hata yapmışım :)
Tabi benim kızım istemedi biberonu takii 8.aya kadar.

Nasıl mı verdik?Kaşık kaşık verdik :),zordu tabii...

Denedim olmadı,denedim olmadı,1 dene vazgeç,1 hafta sonra gene dene yine yenilgi,denedim dedim bıraktım..işte hata burda,istikrarlı olmak lazımdı,sonra trace Hogg un dediğini yaptım,

bebeğimin gerçekten aç olduğu,sabah saatlerinde biberon vermeye başladım.

taaaa taaaa işte buydu,artık alıyordu,ertesi günde,ertesi günde,ve diğer günde,üst üste 3 gün...

ve sihirli değnek dokunmuştu,kızım artık biberon alıyordu...
O zaman ne sevinmiştim yaa:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...