Pages

29 Kasım 2008 Cumartesi

Özlediklerim..


İçimi döküyorum;
Arkadaşlara diyorum yine ,her gün demekten utanır oldum ama hala 2-3 saatten fazla uyumuyorum.Bunu onlarla paylaşıyorum.Çok mu şey istiyorum, 4 saat uyumayı nasıl özledim,

9 ay oldu,sık dişini diyorum,düzelecek herşey.prensesim gün gelecek kesintisiz uykuyu öğrenecek,uyuyabilecek.kardeşinide uyandırmayacak sürekli..uykuyu çok özledim.uyumak...
Birde kendi başıma alışverişe çıkmayı özledim,şöyle kendime 1-2 şey alıp,kendimi şımartmayı.
Bebeklerimi çok seviyorum,ama kendime azıcık zaman ayırıp,şımartsam çok mu şey istemiş olurum?daha mutlu olunca bebeklerimde daha mutlu olmaz mı,tabi onlara bu özlediklerimi yansıtmıyorum,uykusuzluktan yorgun düşmüş gözlerim hariç...

Unutkan oldum çok,unutuyorum,isimleri,şehirleri,filmleri,yemekleri,gülümsemeyi..

Aslında istediğim tek şeyi ben biliyorum... Sadece uyumak istiyorum,şöyle kesintisiz,ses olmadan,uykusuzluktan gözlerim acımasın istiyorum artık..

3 yorum:

  1. benim oğluşum 6 aylık. uyku düzeni için 3üncü aydan beri uğraşıyorum. aslında 1-2 ay bayağı iyidi ama geçen ay diş çıkarmayla beraber yine başa döndük. dahası her gün bir öncekini aratır oldu. önceden yatağına koyduğumuzda 1-2 mızıldamadan sonra uyuyan bebek yatağa konunca yada odadan çıkınca ağlar oldu. çoğunlukla gece 02:00den sonra saat başı uyanıyor. allahtan emzikle uyuyor da emziğini verince devam ediyor uykuya. ama beni bu saat başı uyanmalar çok yoruyor. hele bir kaç gün üst üste oldumu yorgunluk sinirlerimi de bozuyor.
    oğluşum uyku dışında sorunsuz sakin bir çocuk. huzurlu ve mutlu. etrafı seyretmeyi, gözlemlemeyi çok sevdiğindenmidir doğduğundan beri çok uyuyan bir bebek değil. evet bende UYKUYU ÇOK ÖZLÜYORUM ama biliyorum bir gün o da olacak...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Sino,evet o gün yakında gelecek.gece beslenmesini erken kesemedim,18 ayda kestim,ondan sonra düzeldi uykuları.
    sevgiler.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...