Pages

13 Eylül 2008 Cumartesi

Ürün Önerisi"Hamilelik, Doğum ve Bebek Bakım Kitabı"



Ayşe Öner'in kitabı başucu kitabım oldu.


Bir kere Türk,Türk'ün halinden Türk anlar.
Ve bir Türk annesinin başına gelebilecek her konuda bilgi içerek bir kitap yazar.Bence bu kitap çok yararlı,hamileliğin ve çocuk bakımının her evresini tek tek anlatıyor Ayşe Hanım.Deneyimlerini sizlerle çok açık bir dille paylaşıyor.

Hatta ben kitapta yer alan gaz masajlarını ve bana gerekecek temel bilgilerin oluştuğu bir mantar pano hazırlamıştım,doğumdan önce,ve bebek odasına astım,ilk başlarda masajı yaparken oradan bakıyordum,daha sonra öğrendim tabii,sizde yapabilirsiniz.Doğumdan sonra okumaya bırakmayın,kesinlikle zamanınız kalmıyor,doğuma 1 ay kala hazırlamaya başlayın.



Kitabın içeriği;


Hamilelik hazırlığı
hamilelik
bebek odası hazırlığı
hamilelikte beslenme
nefes egzersizleri
hamile egzersizleri
hastaneye hazırlık
doğum
doğum sonrası beslenme
loğusalık
doğum sonrası egzersizleri
bebek egzersizleri
yenidoğanın özellikleri
emzirme
aşılar
hastalıklar
seyahat
ağlama
uyku düzeni
gaz sorunu
bebek masajı
alt değiştirme
banyo
tırnak kesimi
kardeşler
oyun ve arkadaşlar
yürüme
evde alınacak güvenlik önlemleri
ilkyardım
ve diğer konular...

"Yüreğe dokunan bir yürek Ayşe hanım. Annelerin annesi. Tüm bebeklerin yaşayan meleği Ayşe hanım. İlk doğumum olduğu için ne kadar okusam da, araştırsam da her inandığım isim, doktorum, herkes, herkes Ayşe Öner diyordu bana... O kadar güven veren bir insan ki Ayşe hanım, ilk dersimiz ve devamı ard arda geliverdi... Dokuz ayın her evresini... Doğumun tek başrolü doğru nefes almanın önemini ve uygulamasını... Tüm bedenimde ve ruhumda yaşadığım değişimlerin gerçek sebeplerini... Normal doğumun önemini... Anne sütünden, bebeğimin ilk banyosuna kadar çok şeyi Ayşe hanımdan öğrendim ben. Ve son sözüm: Elinizde bulunan kitaba sahip olduğunuz için çok şanslısınız. Her sayfası değerli, yılların tecrübesi ve bilgi birikimi ile oluşmuş. Anne ve anne adayları için vazgeçilmez bir rehber kitap olacaktır."- Gülben Ergen Erdoğan

"Hiçbir yerli veya yabancı yayın, Ayşe’nin huzur ve şefkat dolu, son derece bilgili ve bilinçli sesinden duyduğum öğretilerin yerini tutamadı.Her hamileye candan tavsiye ettiğim bu kitapla, hamileliğinizin zevkine varmanızı ve Allah’ın kadınlara bahşettiği bu muhteşem hediyeyi beklerken başucunuzdan ayıramayacağınız bu kitabı hararetle tavsiye ederim."- Leyla Alaton Günyeli

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...